Moč blagovne znamke in prednosti franšize...

v

Danes imamo potrošniki na voljo ogromno produktov in storitev. Odločitev kateri produkt ali katerega izvajalca določene storitve izbrati, je lahko precej težka, sploh kadar se odločamo za nakup dražjih produktov ali izbiramo storitev, kjer je v igri veliko denarja. Največkrat se odločamo na podlagi priporočil, v veliki meri pa tudi na podlagi blagovne znamke, ki v nas vzbudi zaupanje.

Blagovna znamka ni le logotip in celostna grafična podoba, temveč zgodba, ki nagovarja potrošnika, je skupek vtisov in izkušenj posameznega uporabnika. Pomeni da bo nek produkt ali storitev v najboljši možni meri zadovoljila želje in potrebe potrošnika.

Blagovna znamka pomeni kredibilnost, integriteto in zaupanje. Pomeni standard kvalitete, kar je pri storitveni dejavnosti še toliko bolj pomembno. Posamezna storitev je namreč enkratna in neponovljiva, zato je toliko bolj pomembno da se standardizira.

Standardiziran je tudi sistem dela v franšizi.

In kaj franšiza sploh je?

Franšizing je pogodbeno razmerje med dvema neodvisnima poslovnima subjektoma, v katerem dajalec ali lastnik franšize pridobitelju franšize ali franšizojemalcu dodeli pravico do uporabe zaščitenih konkurenčnih prednosti, ki jih je razvil. Obenem pa mu nalaga obveznost in dolžnost, da posluje v skladu s konceptom te franšize.

Tako imenovani franšizni paket zajema uporabo zaščitenih pravic, nabavni, prodajni in organizacijski koncept, oblikovanje enote, šolanje, informiranje, poslovne skrivnosti in znanja ter izkušnje za uporabo zaščitenih konkurenčnih prednosti, se pravi celoten ''know how''. To ustvarja enoten koncept poslovanja, ki temelji na skupni storitveni znamki.

Za vse to pa franšizojemalec plačuje nadomestilo v obliki začetne pristopnine in v obliki rednega mesečnega plačila, ki je odvisen od ustvarjenega prometa.

Prednosti franšize

Za franšizojemalca so zagotovo prednosti, kot je na primer uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in poslovni nasveti franšizodajalca. Tako boste lažje prišli do kupcev in z njimi ustvarili zaupanje, ki bi ga morali kot podjetnik novoustanovljenega in neznanega podjetja graditi več let. Franšizodajalec je skozi leta zgradil in ohranil dobro ime znamke. Vstop na trg je pospešen, saj je sistem že znan in uveljavljen.

Kot franšizojemalec se izognete začetnim napakam, ki bi jih lahko doživeli na samostojni podjetniški poti, saj je franšizodajalec te ovire na poti upravljanja svoje franšize že premagal. Pri utečenih franšiznih mrežah je možnost za propad po statistikah manj kot ena proti deset, kar je precej manj kot možnost propada na samostojni podjetniški poti.

Zakaj je odločitev za franšizo ena izmed najboljših poslovnih priložnosti?

Vsak podjetnik bi moral biti seznanjen s sistemom franšiz, ki lahko predstavljajo odličen začetek podjetniške poti pa tudi širitev in nadgradnjo že obstoječega posla.

Franšiza pomeni poenoten standard storitve, kvaliteto in zaupanje!

Na področju poslovanja z nepremičninami je ena najprepoznavnejših in najstarejših blagovnih znamk, ki dela po sistemu franšize že dobrih 50 let, CENTURY 21.

Leta 1971 je bila ustanovljena za posrednike 21 stoletja, kar pomeni da je vseskozi ustvarjala nove trende poslovanja in višala standarde nepremičninskega posredovanja.

Mateja Voršič,
CENTURY 21 Slovenija in Hrvaška

Nazaj

Zadnje novice

Želite oddati ali prodati nepremičnino?

Zaupajte našim strokovnjakom

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.