KAKO PREDSTAVITI NEPREMIČNINO POTENCIALNIM KUPCEM, NA DNEVU ODPRTIH VRAT

v

Piše: ALJAŽ RUPNIK, CENTURY 21 Novi dom

 

  • Dan odprtih vrat

 

Dan odprtih vrat v nepremičninskem poslu pomeni, da je določena nepremičnina za določen čas na voljo za oglede in nakup vsem zainteresiranim kupcem ali agentom s svojimi strankami. Dan odprtih vrat ni dražba in ni pomembno ali prideš prvi, nepremičnino lahko kupiš tudi, če si zadnji. Res pa je, da v primeru večih interesentov za isto nepremičnino, na dnevu odprtih vrat lahko dosežemo celo višjo ceno, kot je bila sprva nastavljena.  Največja prednost za lastnika nepremičnine je zagotovo transparentnost ogledov in kasneje tudi prodajnega procesa, ter dejstvo, da dobi v relativno kratkem času vpogled v resnično vrednost svoje nepremičnine na trgu. In najboljše, kar lahko sam naredi za uspešno izvedbo je to, da najame večjo, specializirano, mednarodno nepremičninsko agencijo in s tem profesionalno ekipo za izvedbo dneva odprtih vrat. S tem se izogne običajno precej zahtevni komunikaciji z velikokrat precej zahtevnimi strankami. Po drugi strani, pa se njegova nepremičnina zagotovo postavi na tehtnico realne tržne vrednosti. Izvedbo dneva odprtih vrat je potrebno načrtovati. Najprej je potrebno pritegniti pozornost čim večjega števila ljudi. In ker smo v oglaševalni industriji, je pomembno oglaševati čim več in čim širše, to se med drugim od nas iz marketinškega vidika tudi pričakuje. Vsi oglasi morajo biti aktivni, privlačni in prevedeni v tuje jezike vsaj 10 do 15 dni pred dnevom odprtih vrat. Pri Century 21 smo nacionalni, mednarodni, globalni in zavezani k oglaševanju na številnih tujih platformah. Nepremičnine oglašujemo na več kot 90 nepremičninskih portalih v več kot 54 državah po vsem svetu in število tujih kupcev  v Sloveniji vsako leto narašča. 

Na dan odprtih vrat določene nepremičnine se povabi čim več ljudi, od več tisoč strank v naši bazi, do agentov drugih agencij s svojimi strankami ter tudi investitorje, skratka vse, ki bi jih nova nepremičnina utegnila zanimati. Potencialne kupce lahko povabimo osebno, po e-mailu, po pošti, preko časopisnega ali radijskega oglasa, oglasa na spletni strani in FB strani, povsod, kjer tudi sicer oglašujemo in kjer nas spremlja veliko število naših strank in potencialnih kupcev. Ko naši plačljivi oglasi preplavijo vsa družabna omrežja, je  udeležba večjega števila ljudi zagotovljena. Več ljudi vidi in izve za nepremičnino, prej se bo našel pravi kupec.

 

 

  • Moji začetki

 

Na začetku svoje kariere sem se temu načinu prodaje nepremičnin na široko izogibal, saj nisem vedel kako pritegniti čim večje število ljudi, da pridejo ob določenem času na določeno mesto, pa tudi kako obvladati maso strank naenkrat. Nisem bil dovolj samozavesten. Ali bom imel odgovore na vsa vprašanja strank? Vodila me je samo ena misel, kako strankam pomagati ter rešiti njihovo situacijo in strah je postal odveč. Vem, da bom eni stranki pomagal danes, ostalim pa upam, da čim prej. V tem poslu moraš prevzeti iniciativo in biti vedno korak pred konkurenco. Več truda vložim v oglaševanje, več bom imel ogledov. Več ljudi bom spoznal, več potreb strank bom zaznal. In več strankinih želja bom obvladal, več bom lahko prodal. Spoznal sem, da je pri prodaji nepremičnin, potrebno biti psihično vzdržljiv, čustveno inteligenten, pa tudi potrpežljiv. Pravijo, da vaja dela mojstra. Konstanto učenje ter izobraževanje, ki ga agentje dobivamo pri Century 21, stalna aktivnost in poznavanje trga ter obvladovanje strank, nam daje ogromno prednost pred konkurenco.

 

 

  • Priprave in organizacija

 

Dan odprtih vrat zahteva določen čas za priprave in organizacijo, saj se običajno v relativno kratkem času na omejenem prostoru lahko znajde več oseb. Vsi, ki pridejo so lahko potencialni kupci te nepremičnine ali katere druge in prav za vse je potrebno ustrezno poskrbeti in jih »obvladati«. Eden bo namreč kupil to nepremičnino, ostalim je potrebno najti drugo.. Moje priprave na dan odprtih vrat se začnejo vsaj tri ali več dni pred dogodkom, ki ga običajno organiziram na soboto ali nedeljo Dostaviti je potrebno marketinški material in poskrbeti, da bodo na voljo prigrizki ali pijača dobrodošlice, ki si jo bodo stranke privoščile ob spremljavi prijetne glasbe. Vedno pregledam območje in si zamislim možne scenarije. Kje bodo stranke prišle, kje in kako jih bom sprejel, kaj jim bom pokazal in povedal na začetku in kaj na koncu. V kolikor okoliščine dopuščajo, poskrbim za to, da se stranke dobro počutijo. En faktor je zagotovo vreme, drugo pa izkušnja, ki jo doživijo z menoj. Za udeležence pripravim ustrezne brošure s pomembnimi infomacijami o nepremičnini, ki med drugim vsebujejo tudi: tloris območja, tloris prostorov, geodetske podatke, zemljiškoknjižne izpiske, gradbeno dovoljenje in energetsko izkaznico. Stranke obvezno dobijo tudi ponudbene letake podobnih nepremičnin ter edinstveno C21 agencijsko pratiko z vsemi trendi in novostmi na področju nepremičnin. 

 

 

  • Potek in izvedba

 

Težko rečem, da je moj dan odprtih vrat že kdaj potekal tako, kot sem si zamislil, ali da je bila moja predstava brezhibna. Organiziral sem že dan odprtih vrat brez uspešnega zaključka in ga je bilo potrebno ponoviti ter malo prilagoditi pričakovano cenoIn organiziral sem takšnega, kjer so na samem dogodku, potencialni kupci, v želji po nakupu,  začeli višati ceno. Pri nepremičninskem posredovanju obstajajo posli, ki so hitri in nepričakovani, lahko pa so tudi dolgotrajni in takšni, ki ti poberejo vso energijo. Prodajanje nepremičnine lahko včasih pomeni igrati igro, kjer ti kot posrednik ne postavljaš pravil, ampak pravila postavi stranka, ti pa si samo igralec, ki s pozitivnim pristopom, kvalitetno predstavitvijo vseh informacij in dejstev ter dobro argumentacijo tako kupcu, kot prodajalcu, obrneš potek igre v smer uspešnega zaključka posla in s tem win-win situacije za vse stranke v procesu. Na dnevu odprtih vrat je zelo pomembno pozdraviti prav vsako stranko, pa čeprav le bežno. Vsaj toliko, da stranka ve, da sem prisoten in na voljo za morebitna vprašanja. Pogosto se mi zgodi, da oseba, ki najmanj govori, največ razmišlja o nakupu, in do konca dneva odprtih vrat, me na e-mailu že čaka njena nakupna ponudba.

 

 

  • Vzpostavljanje vezi in grajenje odnosov

 

Na dnevu odprtih vrat poizkušam spoznati čim več ljudi in si zabeležiti njihove želje in potrebe. Odličen posrednik je vedno tudi odličen poslušalec. Dan odprtih vrat je odličen dogodek za vzpostaljanje vezi in grajenje odnosov. Prav vsak je lahko nekoč, nekje, potencialna ali realna stranka. In moji odnosi s strankami so vedno pristni in odkriti. Zaupanje se začne z odkritostjo. Na dnevu odprtih vrat sem tudi jaz kot agent opazovan, ne samo nepremičnina. Številne stranke morajo eno nepremičnino prodati, preden lahko kupijo drugo. In številne stranke bodo potrebovale mojo pomoč. S svojim profesionalnim odnosom, korektnim pristopom ter dejstvom, da sem jim vedno na voljo, uspem prepričati marsikoga, da se obrne name za pomoč pri prodaji svoje nepremičnine. Ampak prevzeti nepremičnino v posredovanje, je samo prvi korak. Dostaviti je potrebno rezultate ter uresničiti namen za katerega nas je stranka najela.

 

  • Nakupna ponudba, selekcija in zaključek posla

 

Vsak, ki se prepozna kot bodoči kupec oziroma, vidi nepremičnino kot svoj bodoči dom, mi poda nakupno ponudbo. Ponudbe se lahko zbirajo tudi več dni. Selekcija med ponudbami strank pa mora temeljiti na osnovi maksimalnega zneska, ki so ga pripravljeni ponuditi za predmetno nepremičnino. Zadnjo besedo pri odločitvi ima vedno lastnik, ki se običajno odloči za kupca, ki ponudi najvišji znesek. Lahko pa se odloči tudi za kupca, ki razpolaga z lastnimi stredstvi oziroma ponuja hiter zaključek posla. Odvisno od situacije v kateri se nahaja. Če posrednik dobro opravi svojo nalogo, se lastnik tako izogne »kradljivcem časa«, špekulantom in neresnim ponudbam. Dan odprtih vrat se zagotovo pokaže v vsej svoji veličini, če se najde vsaj en kupec, če posel zaključi hitro in po najvišji možni ceni v danem trenutku.

 

ALJAŽ RUPNIK

CENTURY 21 Novi dom

040 650 440

aljaz.rupnik@c21.si

www.c21.si

Nazaj

Zadnje novice

Želite oddati ali prodati nepremičnino?

Zaupajte našim strokovnjakom

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.